Vraag & antwoord

Vragen over onze producten

Staat het gehele assortiment online?

Niet alle producten die wij leveren staan online. Ons totale assortiment bestaat uit zo'n 15.000 artikelen, een selectie met de belangrijkste producten staan online. Bent u op zoek naar een product, maar vindt u dit niet in onze webshop, neem dan contact met ons op.

Hebben jullie alle artikelen op voorraad?

Wij streven ernaar de producten zoveel mogelijk in voorraad te hebben. De levertijd op 90 % van het assortiment is enkele werkdagen. Als het product op voorraad is, wordt het vaak dezelfde dag nog verzonden, zodat u het de volgende dag al in huis heeft.

Zijn de prijzen op de website inclusief btw?

Van al onze producten staat de prijs inclusief BTW vermeld. Op de factuur staat de BTW apart vermeld.

Hetzelfde product, een andere prijs. Hoe kan dat?

Als er twee producten op de site met dezelfde omschrijving, maar met een verschillende prijs, gaat het waarschijnlijk om hetzelfde product, maar is de uitvoering, de inhoudsmaat of verpakking verschillend.

Mijn betonproduct heeft witte uitslag. Wat nu?

Betonproducten kunnen gevoelig zijn voor witte uitslag: dit een gevolg van een natuurlijke chemische reactie, waardoor vrije kalk (de witte vlekken) wordt gevormd. Deze kalk lost na verloop van tijd uit zichzelf op, en zo ziet u er na een tijdje niets meer van. Om deze reden kunnen wij klachten over dit product beterffende witte vlekken niet accepteren.

Facturen en pakbonnen

Waar kan ik mijn factuur vinden?

U ontvangt bij uw bestelling altijd een pakbon met daarop de producten die u heeft besteld. De factuur kunt u terugvinden in de e-mail die u ter bevestiging ontvangt als wij de betaling hebben ontvangen. Mocht u vragen hebben naar aanleiding van een factuur, dan kunt u ons bereiken via de gegevens op de contactpagina.

Retourneren

Kan ik de bestelling retour sturen?

Niet helemaal tevreden met uw aankoop? U kunt producten, onder bepaalde voorwaarden, aan ons terugsturen. Kijk hiervoor op de pagina Retouren.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Snoei Tuinmaterialen rekent niets voor het retour sturen van de producten. Uitsluitend de verzend- en verpakkingskosten komen voor uw rekening.

Mijn account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Een nieuw wachtwoord kunt u hier aanvragen. Vul uw e-mail in en u ontvangt binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord. Let op dat u het e-mailadres gebruikt dat bij ons bekend is.

Ik wil mijn gegevens wijzigen

Klik op Mijn account en daarna op Mijn gegevens, bovenin deze pagina. Wanneer u ingelogd bent, komt u op uw accountpagina. Daar kunt u uw gegevens wijzigen.

Ik krijg de melding: E-mailadres bestaat niet.

Wanneer u deze melding ziet, betekent dit dat het e-mailadres niet bekend is bij ons. Controleer of u het juiste e-mailadres hebt gebruikt.

Ik krijg de melding ‘E-mailadres bestaat niet’, maar ik heb wel al een account.

Controleer of u uw e-mailadres zonder tikfouten hebt ingevoerd. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.

Ik krijg de melding: E-mailadres of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.

Let goed op dat u geen tikfouten maakt in het wachtwoord. Staat de ‘capslock’-toets aan? Wanneer u de melding houdt, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’.

Enkele algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord - deze tips zijn van toepassing op alle situaties waarin wachtwoorden nodig zijn:

  • Gebruik altijd voor iedere website of login een uniek wachtwoord.
  • Wijzig uw wachtwoorden regelmatig.
  • Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens.
  • Een goed wachtwoord bevat hoofdletters en kleine letters, cijfers, en speciale tekens. Gebruik geen al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals namen of geboortedata.

Hoe kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?

In uw account, bij 'Mijn gegevens', kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief. Hier meld u uzelf ook weer af voor de nieuwsbrief. Omdat wij uw afmelding moeten verwerken, kan het voorkomen dat u na afmelding nog eenmalig een nieuwsbrief ontvangt.

Contactinformatie

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

De meest praktische manier is om ons een e-mail te sturen. U kunt dan binnen 24 uur een reactie op uw vraag verwachten. Heeft u een vraag over een bestelling? Vermeld dan altijd uw ordernummer of factuurnummer in de e-mail. Tevens zijn wij telefonisch of schriftelijk bereikbaar via de gegevens op de contactpagina.

Wat zijn jullie contactgegevens?

Wij zijn bereikbaar via de gegevens op de contactpagina.

Ik heb een suggestie / klacht

Wij streven ernaar onze dienstverlening continu te optimaliseren. Heeft u suggesties, klachten of ideeën over hoe onze dienstverlening beter zou kunnen, of mist u iets op onze website? Laat het ons alstublieft weten! Wij zijn bereikbaar via de gegevens op de contactpagina. U kunt dan binnen 24 uur een reactie verwachten.

Veiligheid en privacy

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?

Snoei Tuinmaterialen respecteert de persoonlijke levenssfeer van alle klanten. Persoonsgegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd.

Hoe beveiligt Snoei Tuinmaterialen mijn betalingen?

Snoei Tuinmaterialen maakt voor internetbetalingen gebruik van de internetkassa van Buckaroo. Met deze internetkassa kunt u snel en veilig betalen op internet. De verbinding verloopt via beveiligde SSL-verbindingen. U kunt deze verbinding herkennen doordat het internetadres begint met https:// in plaats van http://.

U herkent een beveiligde verbinding (Secure Connection) ook aan het SSL-slotje boven- of onderin uw webbrowser. Met de SSL-verbinding (Secure Socket Layer) worden uw persoonlijke gegevens versleuteld en kunnen ze niet onderschept worden door derden. Alle pagina’s op onze site waar u persoonlijke gegevens invoert, zijn op deze manier beveiligd. De SSL-beveiliging is een wereldwijde standaard.

Wanneer u betaalt via iDEAL, wordt uw computer via een beveiligde SSL-verbinding naar de Payment Service Provider Buckaroo doorgeschakeld. Zodra Buckaroo je betaling ontvangen heeft, krijgen wij daarvan een bericht binnen en verwerken we uw bestelling. Als gebruiker van de dienstverlening van Buckaroo krijgen wij geen inzage in de betaal- en kredietgegevens van onze klanten. Buckaroo geeft alleen aan ons door of uw betaling wel of niet is gelukt.

Adresgegevens:

Albert van 't Hartweg 4
2665 LJ Bleiswijk
010 - 521 56 56
info@snoei.nl

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 07:00 - 17:00 uur.
Zaterdag van 08:30 - 15:30 uur.

SSL, iDEAL, Mastercard, Visa, Vooruitbetalen, PayPal, Achteraf betalen, UPS